رویکرد اصلی کانون شهید ابراهیم هادی جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است 

رویکرد اصلی کانون شهید ابراهیم هادی جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است 

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
الهه افتخاری گفت: یکی از اهداف و رویکردهای کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های مسجد محور کانون است.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از اهداف و رویکردهای کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های مسجد محور کانون است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت افزود: برای فراهم شدن زمینه جذب نوجوانان و جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنها در نظر داریم دوره های آموزش قرآن کریم، اخلاق، احکام و مهدویت را برگزار کنیم.


وی بیان کرد: دوره های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی و حفظ است که علاوه بر گروه های سنی نوجوانان و جوانان برای کودکان و بانوان بزرگسال نیز برگزار می شود.


افتخاری ابراز کرد: اخلاق و احکام نیز از جمله مسائل ضروری است که باید نوجوانان و جوانان با آشنا شوند تا بتوانند در زندگی از این مسائل بهره گیرند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: در دوره مهدویت نیز نوجوانان و جوانان با سیره امام زمان (عج) و ویژگی های یک منتظر واقعی آشنا می شوند.


وی اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف زمینه سازی برای ظهور آن حضرت برگزار می شود و امیدواریم در پایان توانسته باشیم منتظران واقعی را برای آن حضرت تربیت کنیم.


افتخاری در خاتمه عنوان کرد: عصر امروز با حضور امام جماعت مسجد، مراسم افتتاح این دوره های آموزشی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586